شب تولد21

شب تولدم

 

عکساش

لعنت ب این زندگی...وفتی عکساشو میبینم جوشش اسید معدمو حس میکنم ...ی غریبه...غریبه ای ک قبلا اشناترین بود....شب تولدمه...کاش متولد نمیشدم...ن ن ن گریه نکن ...حس بد...هر چقدر ب خدا نزدیکنر میشم گذشتم بیشتر رو دوشم سنگینی میکنه...خدایااااااااا ب قلبم ارامش بده...گنبد امام رضا...حس بد...دلم میخواد موقعیتی پیش بیاد ک بتونم فراموشش کنم....دلم حفه شوووو لال شووو بمیر اصن نظر نده تو این بلارو سرم اوردی...دلم میخواد ی ادم خبیث بشم...مثل شخصیتای بد فیلما...دلم قتل میخواد ...هه مسخره...خیلی وقته تو ذهنم میکشمشون...هاهاها...بعض لعنتی...خدایا ب خودت پناه میبرم......بغض لعنتی....معدم میسوزه...

چاوشی:من از اه بی تاثییر میترسم...هوم اره محسن عزیزم...منم میترسم...

دوس دارم سفر کنم ازینجا برم...الان شرایط دل کندنو دارم...دوس دارم ازین کشور منحوس برم...ای کاش میشد برم...کاااااااش میشد برم.....کاش میشد...کاش میشد کاش میشد کاش میشد...اشکای لعنتیییییییییییی...اشکای لعنتی....

 

بغض لعنتی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 12 دی 1394برچسب:, | 20:24 | نویسنده : ناردونه |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مهر پزشک